יש לך מטען רכב חשמלי בבית? בואו להרוויח כסף….

evcar - עמדת טעינה לרכב חשמלי, עמדות טעינה לרכבים חשמליים
יש לך מטען רכב חשמלי בבית - בואו להרוויח כסף....

***** בשלבי פיתוח לא פעיל בשלב זה, כל המחירים נרשמו כדוגמאות בלבד ****

איך זה עובד?

אם יש לכם נקודת טעינה לרכבים חשמליים בבית, הירשמו ל- אפליקצית סקובי ועזרו לשכנים לעשות את המעבר לרכבים חשמליים.
בזכותך נהגים שאין להם מקום חניה ייעודי בביתם יוכלו לטעון את כלי הרכב החשמליים שלהם. אתה תעזור להפוך את השכונה שלך לנקיה וירוקה יותר, ועל ידי שיתוף המטען שלך תוכל להרוויח קצת כסף נוסף.
הורד את האפליקציה והתחבר לקהילה המקומית שלך!
הגדר את הפרופיל שלך, סוג המטען שיש לך, זמינותו ועלות התשלום לשעה. השכנים שלכם יוכלו למצוא אתכם באמצעות המפה באפליקציה שלהם, ובהתאם למה שמתאים לשניכם, לבקש הפעלת חיוב באופן חד פעמי או כהזמנה רגילה. לאחר מכן תוכל לאשר או לדחות את ההזמנה ולהחליט אם ברצונך להיות שם באופן אישי או לא (אינך צריך להיות מכיוון שהאפליקציה שומרת על הכל אך רצינו לתת לך את האפשרות.) לאחר סיום הטעינה. , ישולם מיד עבור השכרת המטען בניכוי העמלה של סקובי בשיעור 12% + מע"מ.

אודות Skubi

מהו Skubi ?

Skubi היא פלטפורמה המאפשרת לשכונות לשתף מטענים לרכבים חשמליים כך שכולם יוכלו לקבל את היתרונות העיקריים של טעינה בבית.

מיהו מארח?

מארח הוא אדם שמשכיר את מטען החשמל הביתי שלו לשכנים באמצעות אפליקציית Skubi. הורד את אפליקציית Skubi והפוך למארח.

מיהו נאשם?

חיוב הוא אדם השוכר נקודת חיוב בבית של השכן כדי להטעין את רכבם החשמלי באמצעות אפליקצית סקובי.  הורד את אפליקציית Skubi והפך לנטען. 

מדוע טעינה ביתית כל כך חשובה?

אחת השמחות שבבעלות על רכבים חשמליים היא שאתה משאיר מאחור את הפאף של עמידה ליד המכונית שלך, בכל מזג אוויר, אוחז בנחיר בזמן שהוא מתמלא. זה הופך להיות קצת כמו טלפון נייד – אתה פשוט מחבר אותו מדי פעם בבית בזמן שאתה מתנהל בחיים שלך (ברוב המקרים בזמן שאתה ישן).

זה גם עוזר שהוא זול להפליא בהשוואה לדלק; תשלום של 200 מייל יכול לעלות מתחת ל -2 שקל!

מטענים ציבוריים – אם אתה יכול למצוא אחד זמין – נוטים להגביל את הזמן שאתה יכול להישאר בו (כך שאתה לא יכול פשוט ללכת הביתה או לישון או שתקבל קנס) ויכול לעלות יותר מפי עשרים ממטענים לבית. הם חיוניים ואנחנו זקוקים להרבה, רבים יותר מהם – אבל עבור רוב האנשים הם פשוט לא נותנים את אותן הטבות כמו טעינה ביתית.

המשמעות היא שאנשים שלא יכולים לטעון בבית נוטים להתרחק מכלי רכב חשמליים יותר. בבריטניה מישהו עם יכולת טעינה בבית הוא בעל סיכוי גבוה פי ארבעה להחזיק EV. מטען נוצר בכדי ליישר את שדה המשחק הזה.

כיצד אוכל להירשם כמארח?

פשוט, הורד את אפליקציית Skubi.

כיצד אוכל להירשם כממונה?

פשוט, הורד את אפליקציית Skubi.

מי יכול להרוויח מלהיות מארח?

כל מי שיש לו מטען לרכב בבית ומסוגל לתת לאחרים להשתמש בו יכול להרוויח מלהיות מארח.

מי יכול להרוויח מלהיות חייב?

יש הרבה סיבות לכך שלא תמיד ניתן להתקין מטען בבית:

  • דירות או בתים עם אזורי חניה משותפים הרחק מאספקת החשמל של הבית
  • כל מקום לינה (כגון טרסות או דירות) ללא חניה במקום או צמוד אליו. (זה לא חוקי לעטוף כבלים על פני מדרכות!)
  • מקום אירוח מושכר בו בעל הבית אינו נותן אישור להתקין מטען.

בסביבות 40% מהאנשים בבריטניה יש מגבלות מסוג זה, ו- Skubi קיים כדי לעזור לאנשים האלה.

האם אני יכול לסמוך על Skubi?

Skubi היא חברה בישראל, לחברה אשר מוטל עליה להבטיח שהסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר לא יישמרו, אלא נהגו להניע את כל מה שהחברה עושה.

במה שונה Skubi מ- PlugShare, BookMyCharge וכו '?

זו שאלה חשובה מאוד! אפליקציות אחרות לשיתוף מטענים מכוונות בעיקר לסייע לבעלי רכבים חשמליים קיימים כאשר הם זקוקים לטעינה מחוץ לבית – פונקציה חשובה מאוד! כולם עוסקים ב"מודל המרחק ", ומספקים בעיקר הפעלות טעינה חד פעמיות כאשר מטענים ציבוריים אינם אפשרות טובה.

Skubi עוסק בסיוע לאלו שעדיין  אין להם רכב – חידוש ברמת הקהילה המבוסס על שכנים וטעינה שוטפת ושגרתית. כתוצאה מכך, גם האפליקציה וגם האימוץ שלה שונים מאוד. על ידי הפיכת העלויות והמעשיות של בעלות על EV למיליוני אנשים שאינם יכולים לגבות תשלום בבית, אנו שואפים להאיץ את המעבר מכלי רכב דלק מאובנים, מה שבתורו הופך את אפליקציות שיתוף המטענים 'מודל המרחק' לחשובות עוד יותר.

האם Skubi רק בישראל?

רק בהתחלה! היופי במודל Skubi הוא שמדובר בחדשנות חברתית ולא טכנית, וככזו ניתן לפרוס אותה בכל מקום בעולם ללא חומרה חדשה. אנו שואפים למצוא שותפים שיעזרו לספק את היתרונות של Skubi ברחבי העולם במהלך השנים הקרובות ואנחנו כבר מדברים עם אנשי קשר במדינות מסוימות.

כמה אוכל להרוויח כמארח?

כמארח, אתה יכול להגדיר את מחיר המינימום שלך לפגישת טעינה ואת המחיר לשעה שישלם החייב בזמן שהמטען שלך למעשה מספק חשמל . האפליקציה עוזרת לך להשוות את התעריפים שלך עם תעריף החשמל שלך, כך שתוכל להחליט כמה מעל העלויות שלך ברצונך לשלם עבור מתן השירות. כדוגמה: נניח שאתה משלם 12p לכל קוט"ש עבור החשמל הביתי שלך ויש לך מטען רגיל, 7.4kW. בואו נגיד שיש לכם ארבעה שכנים שכל אחד מהם משתמש בתשלום של 40 קילוואט לשבוע (בערך ממוצע) באמצעות המטען שלכם. ואז אם אתה גובה 1.70 ₪  לשעה, החיובים ישלמו 9.19 ₪  למפגש, מתוכם  3.47 ₪  הוא רווח עבורך, ומוסיף עד 721 ₪ בשנה.

האם עלי להיות בעל רכב חשמלי כדי להיות מארח?

רוב המטענים הביתיים שייכים כרגע לבעלי רכב. עם זאת, וכמובן, אתה יכול בקלות להרוויח מספיק כמארח כדי לשלם עבור מטען מהר מאוד (הם עולים בסביבות 3000 ש"ח), כך שהוא פתוח לכל אחד.

מה לגבי סיכונים והתחייבויות?

בכל הנוגע לביטוח, גניבה או נזק המתרחשים בעת ביצוע פגישת מטען עשויים להיות מכוסים בביטוח הרכב של הנמען באותו אופן כמו בעת הכביש הציבורי. ביטוח הבית של המארח עשוי לכסות גם נזק לרכוש המארח, אך זה פחות בטוח. אנו ממליצים למארחים ולחייבים לפנות למבטח שלהם למקרה שהם צריכים להגיש תביעה.

על התהליך והאפליקציה

למטענים

כמה עולה לחייב את ה- EV שלי באמצעות אפליקציית Skubi?

מארחים יכולים לקבוע מחיר מינימלי משלהם לכל הפעלת טעינה ואת המחיר לשעה כאשר המטען מחייב את רכבכם באופן פעיל. לא תחויב בכל עת בין שהמכונית מסיימת את טעינה לבין איסוף מכוניתך.

באמצעות האפליקציה תוכל לעיין בנקודות הטעינה המקומיות שלך ולראות תעריפים שחלים על כל מארח. העלויות מוצגות לפני שאתה מתחייב להשתמש במטען.

כיצד מחשבים את הסכום שיש לשלם?

זה יכול להיראות מסובך, אך למרבה המזל, האפליקציה עושה הכל בשבילך! הוא יודע כמה גדולה המצבר של המכונית, הוא יודע את מהירות המטען. המשתמש אומר לאפליקציה את אחוז הטעינה שיש לסוללה בתחילתה ובסיומה של הפעלה (או פשוט לנתק אותה והולכת אם היא טעונה במלואה). מכאן, האפליקציה יכולה להבין כמה זמן המטען פועל בפועל, ומכאן להחיל את תעריף השעה (ומחיר המינימום) של המארח כדי להגיע לסכום שישולם.

  • לדוגמא, נניח שבמכונית של Chargee יש סוללה של 50 קילוואט שתהיה 25% טעינה בתחילת פגישת טעינה. למארח יש מטען של 7.4 קילוואט והגדיר את התעריף לשעה של המטען ל -1.50 ₪ במחיר הפעלה מינימלי של 4 ₪:
      • אם הם מתנתקים לאחר שעתיים, כאשר הסוללה עומדת על 55%, המחייב משלם מינימום 5 ₪, כי שעתיים ב -1.50 ₪ פחות מהמינימום. מזה, המארח מקבל 3.52 ₪ כאשר 48 הפינים האחרים יועברו ל Skubi, אנשי התשלום ואיש המס.
      • אם הם מתנתקים 3 שעות מאוחר יותר, כאשר הסוללה עומדת על 70%, המחייב משלם עבור אותן 3 שעות טעינה פעילה, אשר ב -1.50 ₪ לשעה הוא 4.50 ₪. מזה, המארח מקבל 3.96 ₪, כאשר Skubi, אנשי התשלום ואיש המסים מחלקים את 54 הפרוטות הנותרים ביניהם.
      • אם הם עוזבים את המכונית עד שהסוללה מתמלאת (גם אם הם מופיעים שעות לאחר שהיא גמורה ופשוט נתקו והולכים) האפליקציה מסתדרת שהמטען היה לוקח 5 שעות ו -4 דקות כדי להשיג את הסוללה של 50 קילוואט מה- 25% ל 100% ב 7.4kW. אז האפליקציה לוקחת 7,60 ₪ מהמחויב, משלמת למארח 6.69 ₪, ו -91 אג' עוברים ל- Skubi, אנשי התשלום ואיש המס.

(באותה מידה האפליקציה מסתדרת עם כל זה, לא?)

מה אם אני לא רוצה להיות שם כשהמכונית שלי תסיים לטעון?

אין בעיה. האפליקציה מוגדרת בכדי להפוך את חווית השימוש במטען של השכן שלכם לקרובה ככל האפשר לשימוש כזה בביתכם – וזה אומר שתוכלו לאסוף את הרכב כשנוח לכם (ובסדר עם המארח) ואתם משלמים רק למשך הזמן שהמכונית באמת נטענת.

אז כן, אתה יכול פשוט לחייב את הלילה כמו כל בעל EV אחר.

כיצד אוכל לראות את נקודות הטעינה הביתיות הקרובות ביותר בשכונה שלי?

לאחר ההרשמה לאפליקציית Skubi, תוכל לצפות במיקומי נקודת הטעינה המקומיים שלך וליצור קשר עם המארחים.

האם יש עלות חברות או חוזה לשימוש באפליקציה?

האפליקציה להורדה בחינם, אין חוזה או התחייבות, ו- Skubi לוקח רק 10% מעלות הפעלת הטעינה בכל פעם שאתה משתמש בה.

מה אם אצטרך לחייב בזמן אחר מזמן ההזמנה?

Skubi מעמיד אותך בקשר עם השכן שלך והאפליקציה מאפשרת לך לארגן שימוש במטען שלהם כרצונך. אתה יכול לבצע חיובים מאולתרים, לשנות הזמנות – מה שאתה אוהב. האפליקציה פשוט עוזרת.

האם זה בטוח? מה לגבי פרטיות?

Skubi עוסק בחיבור בין קהילות והקלת סידורים שוטפים ומתמשכים בין אותם אנשים שבוע אחר שבוע. העסקאות קטנות וזהות המארח מאומתת על מנת להבטיח בטיחות וביטחון.

מה לגבי סיכונים והתחייבויות?

באחריות כל משתמש להבטיח שימוש בהערכת סיכונים וניהול מתאימים. זה באמת רק השכל הישר והחוקים הקיימים חלים כשמדובר בהתחייבויות.

על מארח להבטיח שהמטען יהיה בטיחותי, פונקציונלי ותואם לחלוטין לתקנים, וכי האזור בו משתמש המחייב אינו מסוכן בשום צורה שהיא. חייב חייב להבטיח שמכוניתם לא תגרום נזק. שניהם כמובן אחראים אם הם גורמים נזק לרכושו של האחר, כפי שהם יהיו בכל נסיבות אחרות. רק זכרו: זה השכן שלכם, אותו תראו בקביעות; אז היה מתחשב וזהיר – שכן טוב!

בכל הנוגע לביטוח, גניבה או נזק המתרחשים בעת ביצוע פגישת מטען עשויים להיות מכוסים בביטוח הרכב שלך באותו אופן כמו בעת הכביש הציבורי. ביטוח הבית של המארח עשוי לכסות גם נזק לרכוש המארח, אך זה פחות בטוח. אנו ממליצים למארחים ולחייבים לפנות למבטח שלהם למקרה שהם צריכים להגיש תביעה.

מה אם אשכח מפגישת טעינה?

האפליקציה מאפשרת לך להגדיר תזכורות לפני הפעלות, כך שמארח ומטען יישארו תמיד מעודכנים. המארח יודע להנגיש את המטען והמטען יודע שהם לא צריכים ללכת ולמצוא מקום חניה – הם פשוט יכולים ללכת למקום המארח וללכת הביתה.

האם אני משלם עבור כל הזמן שמכונית מחוברת למטען? האם זה לא יקר את החיוב בן לילה?

מטען מטרתו לשחזר את היתרונות של טעינה בבית. עבור רבים זה אומר להשאיר את המכונית מחוברת בן לילה – זמן רב יותר מהטעינה המלאה של מצבר המכונית. מסיבה זו, התמחור מחושב על סמך זמן הטעינה של המכונית ולא כמה זמן היא מחוברת. (הערה: גרסאות מאוחרות יותר של האפליקציה עשויות לאפשר למארחים לחייב בתעריף נפרד עבור חניה "פסיבית" כדי שיוכלו להציע טעינה וחניה – למשל, כדי לאפשר לחיובים להשתמש במטען שלהם במקום עבודה סמוך. עם זאת, המטען הוא יישאר יישום לשיתוף מטענים בשכונה ולא אפליקציית חניה. אנו נשתף פעולה עם אפליקציות חניה בחניה ולא בתחרות בהן.)

כיצד אוכל לדווח על בעיה, שאילתה או רעיון?

אנו תמיד מקדמים בברכה רעיונות, ואנו מעדכנים כל העת את האפליקציה ואת התהליך להרחיב את השימוש בה ולהפוך את כל העניין לטוב יותר ויותר – כך שהקלנו על יצירת קשר! אתה יכול:

      • השתמש בפונקציה 'הגש משוב' בקטע 'עזרה' באפליקציה.
      • שלחו לנו דוא"ל  לכתובת [email protected]
      • השתמש   בטופס "צור קשר" באתר.

עד כמה המידע שלי מאובטח?

מערכות האפליקציות והמערכות האחוריות תוכננו בקפידה כך שתואמים באופן מלא את התקנות והתקנים הרלוונטיים וכדי לבצע את השיטות הטובות ביותר למערכות מאובטחות – זה הדבר הראשון שעשינו בעת תכנון הכל. המערכת מתארחת על ידי גורו, ספק אירוח אפס פחמן מוביל עם הסמכות אבטחה ללא דופי ורקורד. רק נתוני הקשר והמידע הבסיסיים שלך הדרושים להפעלת האפליקציה (מטען, רכב וכו ') מוחזקים במערכות שלנו.

כל הנתונים הכספיים, כגון נתוני בנקאות או כרטיסים וכל התיעוד הרגיש, כגון הוכחת זהות וכתובת, מוחזקים ומעובדים על ידי חברת Stripe, חברת עיבוד תשלומים מובילה ובעלת מוניטין רב. שום עותק אינו מוחזק בשום מקום אחר, אפילו לא על ידינו. המשמעות היא שהנתונים האישיים שלך מאובטחים בערך ככל שיכול להיות.

מה קורה אם אני שוכח לסיים פגישה?

אין בעיה! אם לא סיימת את ההפעלה באופן ידני שעה לאחר סיום הזמן שהזמנת, האפליקציה תניח שהמכונית טעונה 100%. ואז מסתבר כמה זמן זה בטח לקח ומסיים את הפגישה עבורך. אם אתה שמח שהאפליקציה תעשה זאת, תוכל פשוט לנתק וללכת!

מדוע אני לא יכול להיות גם מארח וגם נאשם?

  • מטען קיים בעיקר כדי ליצור בעלי רכב חשמליים ולהוריד מכוניות דלק מאובנים מוקדם יותר. זו הסיבה שהאפליקציה שלנו מותאמת לשכונות וטעינה קבועה ואמינה – קבוצה שונה מאוד של פונקציות מהנדרש כדי לעזור לנהגי EV קיימים למצוא חיובים חד פעמיים כשהם מחוץ לבית. אתה יכול להשתמש באפליקציית Skubi לשם כך – אתה יכול ליצור חשבון חיוב נפרד, לגלול ולהתקרב למפה לכל מקום שתרצה למצוא מארח. עם זאת, כבר קיימות אפליקציות שימושיות עבור אותו תרחיש 'מרחק': PlugShare, BookMyCharge ו- ZapHome, למשל. על ידי יצירת בעלי EV יותר, Skubi מקווה לעזור לאפליקציות האלה, ויש לנו אתוס חזק של "אל תתחרו – שתפו פעולה" – לכן אנו ממליצים למשתמשים שלנו להירשם גם לאפליקציות אלה לשיתוף מטענים 'מרחוק'.

האם אוכל להסיר את חשבוני?

אתה יכול לשלוח הודעה ל- Skubi בכל עת לבקש שהחשבון שלך יושבת זמנית או יוסר לחלוטין, וזה ייעשה עבורך מייד.

למארחים

כיצד מחשבים את הסכום שיש לשלם?

זה יכול להיראות מסובך, אך למרבה המזל, האפליקציה עושה הכל בשבילך! הוא יודע כמה גדולה המצבר של המכונית, הוא יודע את מהירות המטען. המשתמש אומר לאפליקציה את אחוז הטעינה שיש לסוללה בתחילתה ובסיומה של הפעלה (או פשוט לנתק אותה והולכת אם היא טעונה במלואה). מכאן, האפליקציה יכולה להבין כמה זמן המטען פועל בפועל, ומכאן להחיל את תעריף השעה (ומחיר המינימום) של המארח כדי להגיע לסכום שישולם.

  • לדוגמא, נניח שבמכונית של Chargee יש סוללה של 50 קילוואט שתהיה 25% טעינה בתחילת פגישת טעינה. למארח יש מטען של 7.4 קילוואט והגדיר את התעריף לשעה של המטען ל -1.50 ₪ במחיר הפעלה מינימלי של 4 ₪:
      • אם הם מתנתקים לאחר שעתיים, כאשר הסוללה עומדת על 55%, המחייב משלם מינימום 4 ₪, כי שעתיים ב -1.50 ₪ פחות מהמינימום. מזה, המארח מקבל 3.52 ₪ כאשר 48 האגורות האחרים יועברו ל Skubi, אנשי התשלום ואיש המס.
      • אם הם מתנתקים 3 שעות מאוחר יותר, כאשר הסוללה עומדת על 70%, המחייב משלם עבור אותן 3 שעות טעינה פעילה, אשר ב -1.50 ₪ לשעה הוא 4.50 ₪. מזה, המארח מקבל 3.96 ₪, כאשר Skubi, אנשי התשלום ואיש המסים מחלקים את 54 האגורות הנותרים ביניהם.
      • אם הם עוזבים את המכונית עד שהסוללה מתמלאת (גם אם הם מופיעים שעות לאחר שהיא גמורה ופשוט נתקו והולכים) האפליקציה מסתדרת שהמטען היה לוקח 5 שעות ו -4 דקות כדי להשיג את הסוללה של 50 קילוואט מה- 25% ל 100% ב 7.4kW. אז האפליקציה לוקחת 7,60 ₪ מהמחויב, משלמת למארח 6.69 ₪, ו -91 אגורות עוברים ל- Skubi, אנשי התשלום ואיש המס.

(באותה מידה האפליקציה מסתדרת עם כל זה, לא?)

כיצד אוכל להחליט איזה מחיר נקבע לשימוש במטען שלי?

כמארח, אתה קובע מחיר לשעה פעילה למטען, וחשוב לזכור שאתה לא מוכר חשמל; אתה שוכר את המטען שלך. אז המחיר שקבעת צריך לקחת בחשבון:

  • מה יעלה לכם החשמל (תצטרכו לבדוק את התעריף שלכם)
  • בלאי על המטען שלך
  • 12% (10% בתוספת מע"מ) שהאפליקציה תמשיך לשלם להפעלת Skubi ולשלם עמלות עבור דברים כמו עסקאות פיננסיות
  • סכום סביר לתגמל אתכם על מתן השירות.

 

מה אם אני משתמש בתעריף מחיר משתנה עבור החשמל שלי?

חלק מהתעריפים, כמו תמנון גו, גובים פחות עבור חשמל בזמנים קבועים. אחרים משתנים את העלות לאורך היום בהתבסס על מחירי השוק. לאפליקציה עדיין אין כלים שיעזרו לך להשתמש בהסדרים אלה, אך עדיין תוכל לעשות זאת על ידי:

      • לדבר עם החיובים שלך ולהבטיח שהם מגדירים את מתזמן הטעינה של המכונית שלהם להתחיל בשעה מסוימת.
      • אם למטען שלך יש תזמון מובנה או באמצעות אפליקציה, השתמש בו כדי להגדיר את שעת ההתחלה. (רק וודא שיש עדיין זמן להשלים את החיוב!).

האם יש עלות חברות או חוזה לשימוש באפליקציה?

האפליקציה להורדה בחינם, אין חוזה או התחייבות, ו- Skubi לוקח רק 10% מעלות הפעלת הטעינה בכל פעם שאתה משתמש בה.

האם זה בטוח? מה לגבי פרטיות?

Skubi עוסק בחיבור בין קהילות והקלת סידורים שוטפים ומתמשכים בין אותם אנשים שבוע אחר שבוע. העסקאות קטנות וזהות מארחת מאומתת על מנת להבטיח בטיחות וביטחון.

מה לגבי סיכונים והתחייבויות?

באחריות כל משתמש להבטיח שימוש בהערכת סיכונים וניהול מתאימים. זה באמת רק השכל הישר והחוקים הקיימים חלים כשמדובר בהתחייבויות.

על מארח להבטיח שהמטען יהיה בטיחותי, פונקציונלי ותואם לחלוטין לתקנים, וכי האזור בו משתמש המחייב אינו מסוכן בשום צורה שהיא. חייב חייב להבטיח שמכוניתם לא תגרום נזק. שניהם כמובן אחראים אם הם גורמים נזק לרכושו של האחר, כפי שהם יהיו בכל נסיבות אחרות. רק זכרו: זה השכן שלכם, אותו תראו בקביעות; אז היה מתחשב וזהיר – שכן טוב!

בכל הנוגע לביטוח, גניבה או נזק המתרחשים בעת ביצוע פגישת מטען עשויים להיות מכוסים בביטוח הרכב של הנמען באותו אופן כמו בעת הכביש הציבורי. ביטוח הבית של המארח עשוי לכסות גם נזק לרכוש המארח, אך זה פחות בטוח. אנו ממליצים למארחים ולחייבים לפנות למבטח שלהם למקרה שהם צריכים להגיש תביעה.

מה לגבי נעילה ונעילה של המטען או המוסך שלי?

רוב המטענים נמצאים על קירות חיצוניים ולא נעולים. אך המארחים חופשיים להעמיד במקום כל אבטחה שהם רוצים – ניתן להשתמש בכספות מפתח או אפילו בפתיחה מרחוק של מוסכים – אך אם מארח מעוניין לרדת ולהקים כל הפעלה הוא יכול להשתמש באפליקציה כדי לוודא שזה חייב לקרות. .

כמארח, מה אם אין לי איפה להחנות את המכונית שלי בזמן שמישהו אחר משתמש במטען שלי?

זה נובע מהעדפות הפרט. אם אירוח לא נוח מדי אז רוב הסיכויים ששכן אחר יוכל לעשות זאת. אפשר לקבוע תמחור כך שתוכל להרוויח הרבה הכנסות כדי לקזז כל אי נוחות, אך אין צורך שכל מי שיכול לארח יהיה מארח.

מה אם אשכח מפגישת טעינה?

האפליקציה מאפשרת לך להגדיר תזכורות לפני הפעלות, כך שמארח ומטען יישארו תמיד מעודכנים. המארח יודע להנגיש את המטען והמטען יודע שהם לא צריכים ללכת ולמצוא מקום חניה – הם פשוט יכולים ללכת למקום המארח וללכת הביתה.

מה אם נאשם לא יופיע?

זה בשליטתו של המארח. האפליקציה מאפשרת למטען ליצור קשר עם המארח בקלות, אך אם הם אינם מתייצבים, המארח יכול לבחור אם לא לעשות כלום, לגבות את המינימום או לגבות את הסכום המלא.

כמארח, מה אם לא אקבל תשלום?

מארחים וחיובים חייבים להיות בפרטי התשלום המאומתים לפני שהם יכולים להזמין הפעלת חיוב. אם יש בעיות בכלל, האפליקציה מעמידה אותך בקשר ישיר עם Skubi שיפתור כל חשש וידאג שכולם יהיו מרוצים.

איזה סוג מטען אני צריך?

מטען יעבוד עם כל סוג של מטען, אך הרוב המכריע של המטענים הביתיים הם יחידות מסוג 2, 7.4kW – כך שכמעט כל המכוניות נטענות כמעט בכל המטענים הביתיים.

כיצד אוכל לדווח על בעיה, שאילתה או רעיון?

אנו תמיד מקדמים בברכה רעיונות, ואנו מעדכנים כל העת את האפליקציה ואת התהליך להרחיב את השימוש בה ולהפוך את כל העניין לטוב יותר ויותר – כך שהקלנו על יצירת קשר! אתה יכול:

      • השתמש בפונקציה 'הגש משוב' בקטע 'עזרה' באפליקציה.
      • שלחו לנו דוא"ל  לכתובת [email protected]
      • השתמש   בטופס "צור קשר" באתר.

עד כמה המידע שלי מאובטח?

מערכות האפליקציות והמערכות האחוריות תוכננו בקפידה כך שתואמים באופן מלא את התקנות והתקנים הרלוונטיים וכדי לבצע את השיטות הטובות ביותר למערכות מאובטחות – זה הדבר הראשון שעשינו בעת תכנון הכל. המערכת מתארחת על ידי גורו, ספק אירוח אפס פחמן מוביל עם הסמכות אבטחה ללא דופי ורקורד. רק נתוני הקשר והמידע הבסיסיים שלך הדרושים להפעלת האפליקציה (מטען, רכב וכו ') מוחזקים במערכות שלנו.

כל הנתונים הכספיים, כגון נתוני בנקאות או כרטיסים וכל התיעוד הרגיש, כגון הוכחת זהות וכתובת, מוחזקים ומעובדים על ידי חברת Stripe, חברת עיבוד תשלומים מובילה ובעלת מוניטין רב. שום עותק אינו מוחזק בשום מקום אחר, אפילו לא על ידינו. המשמעות היא שהנתונים האישיים שלך מאובטחים בערך ככל שיכול להיות.

מדוע אני לא יכול להיות גם מארח וגם נאשם?

מטען קיים בעיקר כדי ליצור בעלי רכב חשמליים ולהוריד מכוניות דלק מאובנים מוקדם יותר. זו הסיבה שהאפליקציה שלנו מותאמת לשכונות וטעינה קבועה ואמינה – קבוצה שונה מאוד של פונקציות מהנדרש כדי לעזור לנהגי EV קיימים למצוא חיובים חד פעמיים כשהם מחוץ לבית. אתה יכול להשתמש באפליקציית Skubi לשם כך – אתה יכול ליצור חשבון חיוב נפרד, לגלול ולהתקרב למפה לכל מקום שתרצה למצוא מארח.

עם זאת, כבר קיימות אפליקציות שימושיות עבור אותו תרחיש 'מרחק': PlugShare, BookMyCharge ו- ZapHome, למשל. על ידי יצירת בעלי EV יותר, Skubi מקווה לעזור לאפליקציות האלה, ויש לנו אתוס חזק של "אל תתחרו – שתפו פעולה" – לכן אנו ממליצים למשתמשים שלנו להירשם גם לאפליקציות אלה לשיתוף מטענים 'מרחוק'.

האם אוכל להסיר את חשבוני?

אתה יכול לשלוח הודעה ל- Skubi בכל עת לבקש שהחשבון שלך יושבת זמנית או יוסר לחלוטין, וזה ייעשה עבורך מייד.

אהבתם שתפו:
צריכים הצעה לעמדת טעינה לרכב חשמלי ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

Evcar – חברתנו מתמחה בעמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי, עמדות טעינה ביתיות, עמדות טעינה ציבוריות, עמדות טעינה מהירות לרכבים חשמליים, חברת יבוא עמדות טעינה והתקנה

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3360890

מידע נוסף
מדריך טעינה מהירה לרכבים חשמלים

מדריך טעינה מהירה לרכבים חשמלים

כפי שהשם מרמז, מטען מהיר הוא הרבה יותר מהיר ממטען הרכב החשמלי הממוצע שלך. יחידות סופר חזקות אלה יכולות לראות את מכוניתכם טעונה עד 80% בפחות

מדריך לטעינה בבית של רכב חשמלי (EV)

מדריך לטעינה בבית של רכב חשמלי (EV)

מתרחש שינוי שממנו אנחנו בישראל מקבלים את האנרגיה שלנו, ובאופן שבו אנו משתמשים באנרגיה. שיעור האנרגיה המתחדשת ברשת החשמל שלנו  גדל בצורה יפה מאז שנת

הרגלי טעינה חכמים לרכב חשמלי

הרגלי טעינה חכמים לרכב חשמלי

אחד היתרונות הכייפים ביותר של נהיגה ברכב חשמלי (EV) הוא לא לעצור שוב בתחנת דלק. בנוסף לחיסכון בכסף בהשוואה לבנזין, טעינה של רכב חשמלי EV

שווה קריאה
התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמלים
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן