מדריך טעינה מהירה לרכבים חשמלים

evcar - עמדת טעינה לרכב חשמלי, עמדות טעינה לרכבים חשמליים
מדריך טעינה מהירה לרכבים חשמלים

כפי שהשם מרמז, מטען מהיר הוא הרבה יותר מהיר ממטען הרכב החשמלי הממוצע שלך. יחידות סופר חזקות אלה יכולות לראות את מכוניתכם טעונה עד 80% בפחות משעה (תלוי בדגם המכונית שלכם ובקיבולת הסוללה) והן נוחות במיוחד למי שתמיד בדרכים.

עם זאת, כשהם עדיין מושג חדש יחסית, נהגי מכוניות חשמליות מצאו את עצמם תוהים איך זה עובד? ואם אני טוען את הרכב ברציפות בקצב מהיר, האם תהיה לכך השפעה שלילית על המצבר שלי בעתיד? ריכזנו מדריך שימושי זה כדי לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינה מהירה של מכוניות.

מהו טעינה מהירה?

ישנם שלושה סוגים שונים של שיטות טעינה: איטי, מהיר ומהיר. וכפי שאתה יכול לנחש, טעינה מהירה היא כרגע הדרך המהירה ביותר להטעין רכב חשמלי. ראוי לציין שברובם, הם יטענו את הרכב שלך במהירות של 80% במהירות בלבד, כדי לשמור על חיי הסוללה של המכונית שלך, לפני שהם יורדים לקצב איטי יותר.

נכון לעכשיו, ישנן שתי גרסאות לטעינה מהירה: זרם חילופין (AC) המציע יותר כוח ממטענים מהירים לרכב בעלות 43 קילוואט. הדרך השנייה היא באמצעות זרם ישר (DC), ובכך היא מספקת DC ישר למכונית כך שאין צורך בממיר, מה שמאפשר טעינה של הרכב בקצב מהיר בהרבה.

לקריאת המאמר של סוגי הטעינות היום בשוק – לחצו כאן

מה ההבדל בין מטענים איטים לרכב חשמלי לבין מטענים מהירים?

מטענים לרכב מהיר מגיעים כשני סוגים או 7 קילוואט – האופציה הפופולרית ביותר שנמצאת בבתים או 22 קילוואט – הנפוצה בסופרמרקטים ובמרכזי קניות. הטעינה המלאה של 7kW נמשכת בין 4 ל -6 שעות, ואילו 22kW תימשך כשעה או שעתיים. רוב המכשירים המהירים יהיו AC, אך כמה ספקים יוצרים כעת גם מכשירי DC.

בנוסף, רוב המטענים המהירים אינם קשורים, מה שאומר שהכבל אינו מחובר למכשיר, כך שתוכלו להשתמש בעצמכם. לפעמים זה יכול להיות נוח יותר ממטענים מהירים עם כבלים קשורים, כך שרק כלי רכב התואמים למחבר זה יוכלו להשתמש באותו מכשיר מסוים.

כיצד אוכל למצוא מטענים מהירים לרכב?

בדרך כלל ניתן למצוא מטענים מהירים ברוב שירותי הכביש המהיר, מה שהופך אותו לנוח מתמיד. לכן, בזמן שאתה לוגם כוס קפה או מנשנש משהו, אתה יכול להשאיר את המכונית בטעינה ולהיות בדרכים שוב תוך פחות משעה.

הדרך הטובה ביותר למצוא נקודות טעינה מהירות בקרבתך היא באמצעות אפליקצית סקובי . כלי שימושי זה מאפשר לך לאתר במהירות ובקלות כאלה בקרבתך ויש להם אפילו תכונת מתכנן מסלולים – מושלמת לנסיעות ארוכות יותר אם אתה חושש שייגמר לך הסוללה.

נכון לעכשיו אין כמו מטענים מהירים של DC בהשוואה למטענים לרכב איטי ומהיר, אך זה אמור להתפתח עם יותר ויותר אנשים שבוחרים לעבור חשמל.

האם כל המכוניות טעינות מהירות ידידותיות?

כדי שתוכל לטעון במהירות את המכונית שלך, יהיה עליה יכולות טעינה מהירות. במטענים המשתמשים בזרם חילופין, המכונית שלך תצטרך להיות מחבר מסוג 2 כדי להשתמש בכלי כזה. מטענים DC לעומת זאת משתמשים במחברי CCS או CHAdeMO, כך שתוכלו להשתמש באחד כזה רק אם המכונית שלכם תואמת.

האם טעינה מהירה תפגע בסוללה שלי?

לא, טעינה מהירה לא תפגע בסוללה שלך. מכוניות חשמליות משתמשות בסוללות ליתיום-יון ויתכללו עם הזמן, אך הן לא יינזקו כאשר הן טעונות ברציפות בהספק גבוה. בעולם של ימינו, כלי הרכב הם אינטליגנטים במיוחד, ואם המכונית שלך חושבת שהיא לא מסוגלת להתמודד עם נפח הכוח הגבוה, היא תגביל את הסכום באופן אוטומטי לקיבולת המרבית של הרכב, וכך תגן על המצבר שלך.

כמה עולה טעינה מהירה?

בסופו של דבר, זה תלוי בספק ובמיקום. אחד הספקים הגדולים ביותר, וזה בדרך כלל יכול לנוע בין 1.5-3.5 לכל קוט"ש של חשמל,

טעינה מהירה באמצעות MG ZS EV

אם אתה מחפש מכונית חשמלית פרקטית וחסכונית, אז אחד הרכבים הפופלרים עכשיו בישקאל הוא ה- MG ZS EV  הוא נטען עד 80% תוך 40 דקות בלבד מנקודת טעינה של 50 קילוואט, מה שהופך אותו למושלם לטיולים בארץ עם המשפחה. והוא נטען ממטען ביתי רגיל של 7 קילוואט תוך 6.5 שעות, כך שתוכלו פשוט לחבר אותו בכל ערב ולהתעורר לרכב טעון במלואו, מוכן להתחיל את היום.

כדי להקל על חייכם הוא מתגאה גם ביציאות CCS וגם ביציאות מסוג 2 – המותקנות בסורג הקדמי לגישה נוחה – כך שיש לכם חופש להשתמש במטענים מהירים של AC ו- DC.

אהבתם שתפו:
צריכים הצעה לעמדת טעינה לרכב חשמלי ?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

Evcar – חברתנו מתמחה בעמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי, עמדות טעינה ביתיות, עמדות טעינה ציבוריות, עמדות טעינה מהירות לרכבים חשמליים, חברת יבוא עמדות טעינה והתקנה

קידוש השם 1, ראשון לציון
072-3360890

מידע נוסף
מדריך לטעינה בבית של רכב חשמלי (EV)

מדריך לטעינה בבית של רכב חשמלי (EV)

מתרחש שינוי שממנו אנחנו בישראל מקבלים את האנרגיה שלנו, ובאופן שבו אנו משתמשים באנרגיה. שיעור האנרגיה המתחדשת ברשת החשמל שלנו  גדל בצורה יפה מאז שנת

הרגלי טעינה חכמים לרכב חשמלי

הרגלי טעינה חכמים לרכב חשמלי

אחד היתרונות הכייפים ביותר של נהיגה ברכב חשמלי (EV) הוא לא לעצור שוב בתחנת דלק. בנוסף לחיסכון בכסף בהשוואה לבנזין, טעינה של רכב חשמלי EV

שווה קריאה
התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמלים
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן